<3 shopping!

Finns det något bättre?
Det här lär nog bli min favoritkategori i bloggen i guess:D<3
Nu har jag köpt lite kläder.
Men på fredag ska jag slå till och köpa en svart stickad tubhalsduk,
I need one!
Och sen ett rosa läppstift.
Har ju haft ett från loreal som är bra men är alldeles för glansig.
Ser mer ut som läppglans och det kladdar sjuukt mycket!
Köpte ett mörkare rosa läppstift från clinique? tror jag att det var, efter loreal läppstiftet men det var inte heller så bra.
Nu har jag hittat ett som verkar alldeles perfekt!
Den är från Max Factor och kostar 125:- alltså mycket billigare än mina tidigare läppstift!
Hoppas verkligen att färgen är lagom rosa och sitter bra har hört att det ska vara sjukt bra så vi får väl se!:D
puss!/Melanie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0