Bildbomb från igår!

Hej snygga ni!
Här kommer bilder från farmors event.
Bilderna är tagna av Roland Krawczuk och tillhör honom.
Så ingen ide att ta bilderna, och btw, det går ändå inte för våran blogg är högerklicksskyddad :)
Jag och min snygga kusin, med välkomstdrinkarna i handen. Champagne var det btw.
Kolla vad mycket folk det var!
Jag med kusinen och sysslingen. Btw, kolla mina boobies!;)
Världens finaste farmor! Hoppas att du fick en underbar kväll
för det förtjänar du verkligen. Du var otroligt vacker igår och
det riktigt lyste om dig igår!
Jag med finaste farmor!<3

Så blev det dags att åka hem.
Sjukt kallt var det med bara ben och klackskor.
Synd att kvaliten på bilden är så dålig.
Men visst är min kappa snygg?!



Så hoppas ni gillade bilderna!
Vad jag hade på mig var alltså en byxdress från H&M.
Tyvärr finns den inte längre att köpa varken i affärer eller på nätet då det var ett Limited Edition plagg.
Den såldes under någon timme så det var först till kvar.
Fast halsbandet finns nog kvar för den som vill ha den!:)


Kommentarer
Postat av: Anna

skit fin klänning!

2010-12-05 @ 18:26:21
URL: http://[email protected]
Postat av: Anna

skit fin klänning!

2010-12-05 @ 18:26:26
URL: http://[email protected]
Postat av: patricia

Ååh, det du har på dej där, är det den som är från Hm? Har beställt en sån isf, satt skit snyggt på dig!!=)

2010-12-06 @ 15:40:01
URL: http://nattstad.se/patriciamutas

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0