Cha chaa!

Melanie här!
Ska berätta lite om fredagen och gårdagen.
Efter skolan på fredagen åkte jag direkt hem till farmor för den årliga julklappshandlingen.
Vi käkade jättegott på kvällen och tittade på värsta kriminalserien om en stalker, euw ni ska bra veta hur äcklig den var! Vad läskigt med stalkers!!
På lördagen åkte vi först in till stan. Jag köpte några julklappar och sen mötte vi upp min kusin.
Sen åkte vi in till skärholmen centrum och där köpte jag alla mina andra julklappar.
Vi åt jättegod italensk mat också. Jag älskar italiensk mat!
Vid sex tiden åkte jag hem och när jag var hemma slog jag in alla julklappar till julmusik och julgodis!
Supermysigt!
Idag ska jag plugga, julpyssla och bara ta det lugnt I guess. Har sprungit runt som en  galning nu dom senaste två dagarna så det ska bli skönt att bara ta det lugnt.
Puss på er och hoppas att ni får en bra dag idag!:D
En såndär dräkt skulle man ha på sig till jul, right?;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0