Funderar på att göra något craaazy!

Ja, jag har haft en liten ide om det här i bakhuvudet ett bra tag nu.
I höstas var jag riktigt riktigt nära på att göra det men ändrade mig i sista sekunden.
Nu har iden återkommit och nu är jag mer än jättesugen på att göra det här.
Är ni nyfikna?
Scrolla ner så får ni veta hemlisen! ;)
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Jag funderar på att klippa mig riktigt kort!
Som Paris Hilton har här,
man får en mer graciösare kroppshållning.
Axlarna ser rakare ut,
ansiktet blir mer definerat och inramat.
Jag vet inte, vad säger ni?
Dock funderar jag på att ha det lite längre.
Ränk er den frisyren fast ner till axlarna på henne.
Så skulle jag vilja ha det.
Och självklart skulle jag lägga in nya blonda slingor också:)

Kommentera!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0