Klurig shopping!

Så bra som jag är så lyckades jag hitta plaggen, dock inte EXAKT.

Den här koftan har jag i rosa. Såg den idag i marinblått och tänkte att "Måste köpa den!" Den rosa koftan var nog ett av mina bästa shoppingval! Och jag klär verkligen i marinblått så den inhandlades direkt!

Typ ett sånthär linne köpte jag att ha under koftan, fast i en lite mer beigare rosa.

 

Och den här var jag också tvungen att köpa, jag ÄLSKAR koftor! Det är nog det mysigaste som finns!

Om ni kollar den första koftan jag laddade upp, den är kamelfärgad.

Den här koftan som ni ser nu köpte jag i KAMELFÄRG men tyvärr fanns inte den färgen på nätet men ni kan iaf tänka er hur den ser ut om ni tittar på den första koftans färg.

Det var det här jag menade med klurigt.

Hoppas ni förstår:p

 

Och örhängena hittade jag tyvärr inte"/

/Melanie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0