lalalalala

Ska jag vara ärlig så gick det inte alls att plugga, hahaha!
Nej då, jag hittade ganska mycket info.
Men jag har inte orkat sammanställa allt men ska ta mig i kragen och göra det så fort jag är klar med det här inlägget...Jag lovar...eh.. aa.
Eftersom det är söndag så ska jag köra minispa like always men min ansiktmask tub tog slut förra veckan så får göra en hemmagjord ikväll istället.
Hittade ett recept på en som ska vara bra för att återfukta huden, det är ju perfekt nu när vintern är här och snön torkar ut ens hy.
Sen ska jag fixa naglarna och också och sen blir det film.
Såg aldrig A Walk To Remember när jag var hos min kompis i fredags. Vi såg en Jim Carrey film istället.
Så nu har jag fixat AWTR och ska se den ikväll!
Nu ska jag nog inte blogga mer för dagen. Har som sagt lite att göra.
Men ni får fortsätta ha en bra söndagskväll så hörs vi imorgon!
Puss puss!
Melanie
Se på det här hotellet!
Underbart att köra lite ryggsim och se ut mot natthimlen!
Åh det hotellet måååste jag besöka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0