Melanie här

Hej hej beautifuls!

Drog hem vid halv ett idag, pappa och mamma kom och hämtade mig i skolan.
Fattar inte, en vanlig människa skulle inte reagera såhär starkt på en förkylning liksom:S
Men jag får as mycket feber och allt usch jag hatar att vara sjuk!
Man ser äcklig och ofräsch ut:S
Iaf så åkte vi till Sickla en snabbis så att jag kunde tröstshoppa.
Köpte en marinblå version av min favoritkofta,
en kamelfärgad  tjockare cardigan och ett linne att ha under.
Juste köpte ett par guldiga örhängen till också!
Batterierna till kameran är slut och jag pallar verkligen inte ladda dom och sen ta bild och sen ladda upp bilderna här.
Men ska surfa runt och se om jag hittar mina plagg:D
Annars får jag ta bilder senare:)
pusspuss!<3
Juste här kmr en bild på fula mig.
Just nu är jag såå sjuuukt ful!
Ser assjuk ut men aja..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0