Melanie här

Hej på er!
Vad fina ni är som kommenterade min klänning.
Blev superglad!:D<3
Kan berätta att jag inte mår bra alls just nu.
Gick hem efter två lektioner idag.
Är stört förkyld och nu mår jag illa också.
Har försökt plugga till provet på onsdag och kom ganska långt.
Orkar inte mer nu så ska ta och krya ner under täcket och försöka sova lite.
Senare ikväll är det Ung&Bortskämd.
Ska bli så kul att se Daniel och snygga TJ!
Imorgon har jag studiedag så är ledig hela dan, så skönt!
Jag kommer inte kunna gör så mycket om jag är lika sjuk imorgon som idag.
Ska iaf shoppa, måste göra det även om jag känner mig dålig.
Vill ju ha lite nytt att ta på liksom.
Så ska bara försöka se om jag kan få med mig någon gullig vän.
Kul att shoppa själv liksom...
Nu ska jag ta det lite lugnt.
Puss på er och hoppas att ni är friska och krya :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0