nyår !

här är man uppe i tid minsann ! haha vene vad som hände.. vakna runt 9, och kände mej pigg. Men fett skönt!
nu kändes de plötsligt som att man har super mkt tid :D
jag vet inte riktigt när men på eftermiddagen nån gång kommer Jonna och Persson iaf.
Funderar på att ta en promenad, det ser verkligen super fint ut där ute.
Tänk att det är sista dagen på detta år... Jag blir alltid lite känslosam på nyår, tycker det känns så hemskt att åren går så fort. Ännu ett år man slösat bort, eller ? ne, när jag tänker efter så har jag hunnit med en hel del detta år
Jag har
Flyttat hemifrån, flytta dock hem efter en vecka ;) mammagris (a)
Gått i tre klasser. Haha byte linje efter några dagar
Bott i Uppsala
Lärt känns grymt mkt nya människor
Vart as deprimerad men lyckats gå ur det
Kär två ggr, en gång olyckligt och nu lyckligt.
Haft en av dom bästa sommrarna i hela mitt liv
Jätte tajt med melanie. (viste ni att vi känt varandra hur länge som helst? Hela grundskolan. Dock umgicks vi väldigt mkt när vi var yngre. sen har vi vart kompisar hela tiden men de är nu på gymnasiet vi blivit tajta igen. Nu är hon en av dom få personerna jag litar mst på, hon är guldvärd.)
Vän med en barndoms kompis igen, ni fattar inte hur bra det känns.
Flyttat till morsan på hel tid
Sjungt på en begravning, där personen var någon jag tyckte om. Förstår inte att jag lyckades
Spelat in en låt i en studio, dock mest på skoj :)
Vart i Falkenberg med min bästa vän, en underbar resa. Vi hann med så sjukt mkt, kändes nästan som o va utomlands.
Jaa, de va väl bara några av om sakerna jag kom på.
Nästa år ska jag verkligen ta vara på, jag ska ha mål som jag ska hålla.
Jag ser också nyår som en ny start, man kan verkligen börja om. Man kan sätta upp mål.
Jag har några mål som jag tänker sträva för
*Jag ska sätta mej i första hand. Jag menar inte att jag ska vara egoistisk och bara tänka på mej själv utan mer att jag ska göra saker jag mår bra av, umgås med dom som får mej glad.
*Jag ska ta vara på mina vänner, inte kasta bort gamla fina vänner som jag egentligen behöver. Det var alldeles för mkt av sånt 2010.
*Jag ska vara snäll mot min kropp, nu kör vi! Börja träna, bli nyttigare osv.
Det är väl mina största mål
Har ni några mål eller nyårs löften ?
Här kmr lite bilder från året 2010
Fina vänner !
Halloween
Bilden är tagen innan vi vart osams när vi var på musikalen hair spray
I nyköping med massa kompisar
Massa grillkvällar !
Vart alldeles för full däckade runt 9.. ne de va inte ens kul
Hann vara med mina kusiner lite
Va på massa festivaler , underbara dagar/kvällar !
Gled runt en hel del med dessa filurer, här skulle vi åka båt och sova ute nånstans
Genrep till showen, sjöng låten oh susie.
Föreställning, här sjöng och dansade jag, meli o några andra kompisar till i want it that way. Bland det roligaste jag gjort
Balen, gamla klassen <3
Red en hel del under sommaren
Var på en kompis ö, hade sjukt kul
Några tjejer i nya klassen och melanie och jag. Lovely!
Fina tjejer !
sen vart det kallt poch mörkt ute, men eh vi körde iaf ! hah, hör dansar vi nere i hamnen, fulla och glada !
Det värsta jag nånsin gjort. Lärarna tvingade ut oss i skogen, vi tälta, paddlade kanot mm...
sen kom snön
Love//becka

Kommentarer
Postat av: Tina Juwel

härlig blogg & fina bilder!

2010-12-31 @ 11:57:19
URL: http://tinajuwel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0