Resume av 2010, Melanies version del 1

För som Becka,
ett inlägg där jag sammanfattar mitt 2010!
Januari:
Klippte "halvlugg". Träffade Lovisa för sista gången som ett försök till "bffs" I would guess.
Satt på Ica och sen tog tåget in till stan där vi träffade bloggerskan Paow.
Jag började lyssna på Håkan Hellström
Sen klippte jag lugg helt.
Februari:

Började träna friskis och svettis med Becka och Jonna.
Bild på en vän. Provade på att röka vattenpipa för första gången. Den kvällen var riktigt mysig!
Mars:

Min största dröm gick i uppfyllelse den 4 mars. Jag fick se mitt favoritband Tokio Hotel.
Jag satt där med min bff Ida och båda skrek som galningar och usch jag får rysningar. Kan
inte riktigt beskriva känslan!

Blev sjukskriven i en vecka pga stress. Fick en massa sms med krya på dig hälsningar. Minns att jag då insåg
vilka som faktiskt fanns där när man hade det sämst.
April:

Skaffade linser!
Myskväll hos Tove. Vi tränade på dansen till showen.
Skulle slinga håret. Det gick snett och resultatet? ja ni ser, KYCKLIGGULT hår euuw!
Färgade genast håret mörkt då för att få bort det gula.
Första gången i mitt liv som jag haft så mörkt hår och jag gillade det!
Valborg. Riktigt fin kväll, också min första "fjortisfylla".
En till bild från valborg. Nämen oj.. vad är det jag håller i...?
Maj:

Fick en ny vän, Tim.
Supertrevlig kille. Vet inte riktigt vad som hände med.. oss?
Bild på mig och bff och a och b klassen när vi var på strindbergsvandring.
21 maj var jag på rix fm festivalen. Fick autografer från Eric Saade, Erik Grönwall och gitarristen i ramselles.
Dog med Becka när vi "träffade" Andreas johnson.
Fyllde 16 år den 27.
Juni:

Jag, Becka och några andra klädde ut oss till Backstreetboys och framträdde under Viashowen.
Första gången någon som jag stått på scen och sjungt och dansat. Det var läskigt men otroligt spännande och häftigt! Fick en massa söta kommentarer efter:D


Bild på favorittjejerna!
Sista klassresan någonsin med 9b!
Vi var på grönan! Hade super roligt och vi åkte allihopa tsms.
De flesta åkte hem vid sju tiden.
Jag och ett litet gäng från klassen stannade kvar.
Vi åkte hem när grönan stängde och käkade på Burger King.
Insåg då att jag kände typ hälften av alla i klassen på riktigt.
Killarna var trots allt inte så dumma.. dom var faktiskt hilarious den kvällen!
Så kom balen. En av dom viktigaste kvällarna i mitt liv.
Fick för sista gången umgås med min fina klass som jag gått i i tio år!
Vi dansade loss och även när de flesta stuckit var vi kvar och shakade våra asses.
Klart att man försöker leva den kvällen fullt ut. Man ville aldrig att den skulle ta slut.
All visste hur jobbigt det skulle bli dagen efter...

Så kom skolavslutningen.
Det var nog en av dom svåraste händelserna i mitt liv hittills.
När man hörde "Den blomster tid nu kommer" då sjönk hjärtat till botten av magen och då insåg man för
första gången att, it's over now!
TACK 9B! 2001-2010<3



Blev kär i Leonardo DiCaprio och såg alla hans filmer på två veckor.
Fotbolls VM!
Satt bänkad framför tvn varje gång Argentina spelade!
Juli:
Badberget med mina fina fina vänner! Riktigt fin sommardag!
Dränkte Rebecka där. Tror hennes hjärna slutade fungera helt efter den dan;)<3
Augusti:

Sommarjobbade för första gången. Råkade ut för en riktig bitch till chef och jobbet varade en dag, lyckat?
Besökte massa ställen i Sverige med familjen och fick en riktigt fin sommar!
Blev också blond igen:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0