Nyår snaaart !

cha chaa !
Igår hände det väl egentligen inget speciellt, träffade Meli bla. Hade jätte mysigt. Vi drog ut några st och bara hade det trevligt liksom.
Nu ska jag snart dra åt och fixa dricka tills nyår, någon mer som är sjuuukt taggad ?
Hur ska ni fira nyår?
Jag och melanie ska iaf åka till älvsjö till en killkompis först på lite chillkrök sen vet jag inte vad som händer, uuut antar jag ! Vi ska dit med massa kompisar, tycker nyår är en sån kväll man ska spendera med dom man tkr om allra mest så aa de känns super eftersom dom vänner som står mej närmast och min pojkvän kmr vara där. Plus lite nya människor, men de är ju alltid kul. Men iaf hoppas på en heelt flippad kväll ! :D
men jaja, nu är det hög tid och ge sej ut i kylan !
love //becka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0