OMG!

Så kände jag när jag häromdan letade som en galning efter kameran och insåg att jag glömt den hos farmor!!!
GAH!
Kommer inte kunna ladda upp bilderna på mina julklappar -.-
Jag kommer inte heller kunna ta kort imorgon på nyår, hur kul är det?!
Aja får ta med min mysiga mobil istället:)
Igår hade jag en väldigt mysig dag.
Gick ut med en vän,
vi har haft det lite sådär.
Men vi har våra stunder då vi kan sitta ner och bara skratta i timmar.
Det är skönt att bara sitta där och skratta år exakt samma sak och känna att man kan släppa efter lite.
Så ja tack!
Vi träffade några, nämner inga namn sånt är onödigt lixoom, när vi var ute på promenad.
Men iaf, dom var skitmysiga! En var speciellt söt...
Sen drog vi hem till mig vid typ tio och då var båda allmänt flummiga så vi satt i mitt rum vid tolv, och slog nävarna mot golvet för att vi kunde få luft av allt garv.
Jag tycker lite synd om våra grannar, fast ändå inte.
Roligt ska man ha i livet,
och det hade minsann vi!
skönt!
Nu ska jag käka hemlagad glass med hemlagad våffelstrut till.
Mmm!
Slänger in en bild på mina underbara sängkläder som jag fick i julklapp.
I love them!
Jag tog dom här bilderna på julaftonskvällen och förde över dom till datorn och allt.
Men glömde att jag hade bilderna och idag kom jag ihåg dom igen, tur:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0