shopping

kom just hem från stan !
fick faktiskt inte med mej så mkt, tycker de är så jobbigt när det är så mkt folk och såå. Men hursom, köpte iaf en ny tajt kavaj, en typ tunika/klänning/line... ? vene va man ska kalla den men aja, svart söt sådära. O sen bara massa smycken.
Men va iaf mysigt o va lite med jonna, vi hinner inte ses så jätte mkt nu för tiden. Väldigt synd med tanke på att vi va såå tajta förut. verkligen som ne, men jaja fin tjej de där!
Nu ska jag iaf käka nåt, är såå hungrig och sen får vi se vad kvällen har att erbjuda !
ska iaf fota det jag köpt sen så ni får se.
loove //becka

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej vilken trevlig blogg ni har.



Jo jag undrar om ni vill vara med och tävla i dagens blogg hos mig.



Kika in då!=)

2010-12-27 @ 20:00:45
URL: http://rabrobs.blogg.se/
Postat av: Emilie

Tack detsamma :)

2010-12-27 @ 20:11:28
URL: http://emjc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0