sommar!

är det bara jag som tröttnat riktigt ordentligt på vintern, alla äckliga tjocka kläder, kylan, snö, att frysa o va blöt hela tiden, att man aldrig kan gå ut utan att hela håret sminket jaa allt blir förstörd pga den äckliga snön. jaaa listan kan göras lång med allt negativt om vintern ! nu när julen är över vill jag bara ha vår nuuuuu ! Helt seriöst, första gången på året man hoppar i pluret, finns de nån bättre känsla ? när man känner hur sommaren är på väg. Jag vill ha bruna ben, korta shorts, bara ligga på stranden hela dagarna, sena ute kvällar åååååh love it! så sjukt taggad på sommar nu! Sen blir man så tjock på vintern oxå, man bara ligger som en jävla deg klump inne hela tiden, filmkväll på filmkväll.. gooodis godis chips lalalala. man kan ju fan inte ens gå ut på promenad liksom utan att förfrysa.
ne nu vill jag ha riktigt stek het sommar, nu !








Men nu har vi ju iaf nyår snart som ska bli sjuuukt kul, sen äre väl vår snart. Eller ? ;)
Love//becka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0