Dagens feta diss!

Men heeej snyggingar!
Melanie här!
Har ni haft en bra dag?
Jag har haft det bra faktiskt.
Kommunaltrafiken är paiiin!
Asså seriously kom typ 30 min senare än vad jag skulle ha kommit:S
Aja dagens diss går till tattaren.
Asså get a life.
No just kidding, GET A JOB OR A DADDY WHO CAN BUY YOUR THINGS!
Asså visst jag förstår att alla inte har råd att köpa grejer hela tiden.
Ja, jag är shoppaholic.
MEN man tar fortfarande inte andras grejer.
Asså ah..
Jag orkar inte ens gå in på saken mer,
men kan säga att Becka råkade ut för värsta stölden igårkväll.
Vi var ute på kvällsfika.
Så råkade hon lämna kvar sin pälskrage, som btw är äkta mink, och någon idiot sprang fram och tog den.
Så det kan gå.
Men ja, hon blev riktigt arg.
Jag menar, okej om det hade varit en gina tricot, bik bok pälskrage som alla småfjortisar springer runt med.
Men den här var äkta och as dyr, som endast fanns i få upplagor.
Så usch på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0