Melanies Söndag

Hej på er,
hoppas ni har haft en bra dag.
Här kommer lite om min dag:
Passade på att plugga lite extra på matten.
Vi har prov snart så jag vill verkligen grunda bra redan nu med baskunskaperna inför provet.
Jag städade hela stora garderoben idag.
Känns jätte bra har ordnat alla kläder efter färgkombination.
Kommer bli sjukt mkt lättare att hitta nu!
Sedan hade jag hemmaspa som jag har varje söndag och onsdag.
Passade på att göra en riktig hårinpackning med värme, peelade ansiktet och kroppen, lade på en ansiktsmask och rakade benen och allt sånt.
Målade naglarna också och städade hela rummet.
Känns jätte fräsch här inne nu!
Nu ligger jag i sängen med datorn och chattar med lite folk.
Snart ska jag nog kolla på film.
Blir nog nån American Pie rulle;)
Puss!
Melanie

Kommentarer
Postat av: sannalitens.blogg.se

Svar: Okej! :) Vad gör du nu då? :) Kram

2010-11-23 @ 10:45:45
URL: http://sannalitens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0