"A-lot-of-things-to-do-day"

Hej på er!
Hoppas att ni lyssnade på låtarna jag tipsade er om igår.
Dom är suuper, sitter och lyssnar på Shine a Light atm faktiskt :)
Sista lediga dagen idag. Det betyder att jag har tusen grejer som jag måste göra idag
som man inte hinner göra när man pluggar en massa.
Vaknade vid tio nån gång gick upp och åt frukost sen låg jag i sängen och tag.
Det behövdes!
Nu har jag precis duschat och dragit på mig mjukiskläder.
Tänkte uppdatera lite och sen måste jag faktiskt sätta igång!
Är inte säker på att jag kommer kunna uppdatera mer idag, kanske ikväll.
Men ni har Becka :)<3
Har iaf fixat ett tidsinställt inlägg :)
Idag ska jag ha hunnit med att:
*Gå till Bibblan
*Städa mitt rum
*Hårinpackning + peeling + ansiktsmask
*Göra klart turismen
*Göra klart Engelska berättelsen
*Fixa naglarna
*Repetera matten
Det är nog det,
men fler grejer dyker alltid upp.
Stressgrejer som man inser i sista minuten haha!
Ne nu ska jag kila,
puss på er och ni som började skolan idag,
hoppas ni fick en bra start på en ny termin och ett nytt år.
Jag ska iaf gör morgondagen till den bästa och verkligen ta tag i plugget och ha det i första hand.
Känns som att jag börjat småstrunta i skolan nu för tiden och det är såå inte jag.
Så nu ska det bli hårda tag (kinky!).
Cha chaa!
/Mel<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0