ångest

Jag orkar inte.
Värsta dagen i mitt liv, och aaaallt är mitt fel.
Har ont i huvet och magen för att jag grinat så mkt, vet inte vad jag ska göra. ångest ångest ångest.
Jag har sårat den som betyder mest, huuur kan jag. Jag förstår inte hur jag tänker, jag hatar mej själv. Ne ursch och blä för mej.
Har pratat med meli hur mkt som helst idag, så glad att jag har hennes stöd, det ska ni veta alla blogg läsare, hon är guuuldvärd.
Har oxå gått en promenad med carro, klarade inte av att bara sitta här inne själv så det kändes iaf lite bättre.
Nu ska jag gå ut och försöka fixa det här, antagligen kmr det inte ens funka men aa gjort är gjort och jag är en fitta.
// Becka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0