fredagsmys

Halloj looovers !
tänkte berätta lite om dagen,
försov mej, vakan typ när Jonna kom hem till mej haha lyckat... men seriöst, vem orkar gå upp halv 6 på en fredag ? Sen ringde Jonna mej vid 4 igår o va ledsen så prata ju med henne o massa så aa trött va man ! men de gick bra iaf, missa bara första lektionen. Sen va resten av dagen ganska skönt, hade inte så mkt lektioner och såå.
Åkte iaf hem o träffa viktor o emelie oxå, dunder mysigt. Va sjukt längesen jag träffa viktor, en super fin vän!
Ikväll kommer Jonna hit, vi ska bara vara hemma och mysa i våra onepices (a) hihi. Ne mne båda vi är så trötta o ganska otaggade så jaa, känns bäst så hära :)
Förlåt att jag är tråkig i bloggen, vet inte vad jag ska skriva. Har ingen insperation o liksom nee jag hittar inte på nå kul. De kanske kmr tillbaka sen nångång!  kan ju berätta en hemliiis, meli har gjort en rejäääl förändring med sitt utseende. Hon får visa själv sen, sjukt snyggt vart de iaf ! :D
ska snart äta nu, puss ni fina !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0