hejsvejs

tjaaa bloggen !
här är jag igen , roliga rebecka eeeller ?
iaf idag har jag inte gjort nånting, legat i min säng hela dagen. Tänkte gå ut med carro lite sen kanske.. vi får se.
Skola imorn, känns både bra och sjuuukt dåligt. Bara tanken på att sitta på samma tåg som hnm, vara några meter från hnm hela dagen känns sjukt jobbigt, att hela tiden vara berädd på att gå förbi hnm. Vi går ju på samma skola serni, hur bra. Fast olika hus äre, de va ju för väääl. sen att träffa alla glada prickar, viserligen saknar jag dom alla mkt men jag orkar inte sitta och skratta och prata när jag helst bara vill försvinna.
men till dom posetiva grejern, jag slipper sitta hemma och tänka, har man tur kanske dom får mej på bättre humör.
men en annan femma är att huuur ska jag orka komma upp imorn vid 7, klä på mej och fixa mej. nee asso de känns tooo mutch asso !
iaf, ska dricka lite te nu. Känner mej helt snurrig i hela huvet.
Love//Becka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0