Inspirationen på topp!

Januari har bara pågått i 7 (8) dagar och jag har hunnit bli massinspirerad vad gäller hår, naglar och kläder.
Jag har verkligen fått intresse för manikyr. Jag kommer dagligen på nya nageldesigner!
Förr målade jag naglarna i nån färg och så var det bra med det.
Nu gillar jag att göra mönster, lägga på nån pärla eller hälla på lite glitter. Och det är så kul!
Håret har jag börjat "smålocka" oftare och oftare och jag kommer på nya frisyrer då och då.
Vad gäller kläder har jag fått upp ögonen för flera olika stilar.
Så jag hoppas verkligen att jag blir lika inspirerad när jag börjar skolan!
Hoppas jag är mer aktiv där nu.
Nytt år, nya möjligheter och som det ser ut nu så kommer det här året bli spännande, annorlunda och mer inspirerande än 2010!
/Melanie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0