Måndag

Cha på er snyggingar!
Tänkte skriva lite snabbt om dagen:)
Vaknade ganska sent.
Älskar lov då man kan sova ut ordentligt så att man får sin skönhetssömn;)
Shoppade lite idag i kungens kurva.
Älskar h&m där.
Den är lagom stor och det är nästan aldrig mycket folk som handlar där.
HATAR när man måste trängas med andra människor och måste dra på supersynen för att snabbt hitta något innan nån annan.
Så nu har jag lite mer kläder känns awesome.
Jag har ju blivit helt blint förälskad i Balir Waldorfs klädstil så har bara inhandlat Blair Waldorf kläder haha!
Preppy clothes <3
Nu ligger jag här  i min säng med tända doftblockljus så det luktar förfärligt gott i mitt rum atm!:D
Och så har jag mysbelysning,
lite chokladpraliner, Merci choklad, Juleskum och fanta!
Och nu ska jag snart dra igång Gossip Girl!
Kan det bli bättre?
Först ska jag bara snacka klart med en kompis.
Hon är såå söt!
Hon är i Gran Canaria och har hittat massa hello kitty grejer.
Och eftersom att hon vet att jag äääälskar hello kitty så frågade hon mig om jag ville att hon skulle ta
med sig något till mig.
Jag bad henne om en plånbok.
Behöver en riktigt stor!
Har en massa kort och grejer och allt för knappt plats i min nuvarandre plånbok-.-
En sånhär plånbok skulle vara peerfekt!
Jättefin och lagom stor, awesome:D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0