Shopping!

Hej på er!
Har varit sjuukt upptagen hela dagen så har tyvärr inte kunnat blogga"/
Men här kommer bilder på det jag shoppade förut:D
Som sagt så glömde jag ju min kamera hos farmor så kvaliten på bilderna är ju inte den bästa.
Fick ta med mobilen, så hann precis ta dom här bilderna innan den slockande eftersom att batteriet var urladdat.
Köpte en kavaj också men hann inte ta kort på den. Men iaf, enkel svart till höfterna är den,
inte så oversize och med markerade axlar.
Den här toppen är såå fin! Naturvit, tight och spetsdetaljer<3
Två toppar,
båda för 99:-
Varför är H&Ms toppar så stora i storleken? Den vita med spets sitter bra men den grårandiga är jättestor:S



Hitta den här suupersnygga kjolen! Har kostat 300 men fick den för halva priset:D

Detaljer:  (klicka på bilderna för att se dom i större format)
Det här är nog ett av de konstigaste men snyggaste jag köpt!
Brukar hata skjortor och sidenrosetter då jag ser ut som en uppstoppad lärare.
Men den här sitter supernyggt och den är preppy och stilren.
Självklart en favorit i garderoben från och med nu<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0