sweet dreams

här ligger jag i min säng o klockan är halv 4... gick o la mej jätte tidigt för att orka gå till skolan imorn men vakan runt 11 av mardrömmar... orkar nt. Så har legat här i runt 4 timmar o asso jag känner ingenting. Känner mej helt tom, tvivlar på att jag kmr somna innan klockan ringer för att gå upp. såå yees vi får se om de blir nå skola för mej, hade annars verkligen sett fram i mot att träffa alla, speciellt brudarna!
Ligger iaf o smsar med Jonna, tydligen kan hon inte heller sova, så de känns ju fint iaf eller nåt. 
jag viste inte att livet kunde vara så här jobbigt, har jätte många vänner som stöttar mej men ändå känner jag mej så sjukt ensam.
Ena sekunden ligger jag och stirrar upp i taket och känner ingenting andra gråter jag så mkt så att de känns som att jag går sönder.
Jag är så arg på mej själv, allting va så ovärt. fattar inte hur jag kan vara så sjukt dum i huvet...
Förlåt för att jag är så negativ, va tvungen att skriva av mej.
Nu ska jag lägga undan datan o göra ett sista försök på o somna
Love// Becka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0