Hiss! 13 januari 2011

1. När man inser hur sjukt lik man är en viss person!
Har snackat lite med en tjej i klassen och hon är ju föör lik mig när det gäller vissa saker!
Jag har ett perfekt avtal att göra med henne. Tyvärr försvann hon nyss men ska snart se om hon kommer tillbaka. Men i vilket fall som helst ville påpeka om det att hittar ni någon som tänker som er när det gäller om vissa saker var på den personen! Allt blir så mycket bättre när man delar det med någon som tänker precis som du.
Så tummen upp för vänner som delar hjärna och hjärta!
2. När man går upp på morgonen i god tid så att man kan ta det lugnt. Ta en lång dusch, fixa sig långsamt och käka frukost långsamt. Kanske hinna sitta vid datorn lite? Det är såå mycket bättre än när man måste stressa sig igenom morgonen och glömmer hälften eller har sönder något. Tro mig jag har ofta sönder grejer när jag är stressad haha!


3. När man hittar låtar som är helt perfekta på alla sätt! När lyricsen är som skrivna för dig för de återspeglar vad du känner atm. När melodin är bäst och sången awesome. Finns det är lyckligare känsla än den man får när man drar igång en riktigt bra låt på mp3/ipoden/mobilen/datorn/bandspelaren och känner hur man fylls av den ljuuuuva musiken, haha :D
puss puss,
Mel!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0