så de kan bli

helgen har vart mysig, sluta dock i kaos. men ska börja me dom bra delarna
i fredags va jag med Jonna, träffa två killkompisar lite oxå. Sen gick vi iaf hem och sov, hah båda sov som stockar vid 1 tiden.
På lördag åkte vi till älvsjö, träffa Emelie, angelica, Stoffe o edward. Vi satt o prata hela kvällen. Slutade iaf med att jag va sååå nära på att slå sönder rutorna vid bussplatsen. Iaf, knaaaset har liksom börjat igen, men känner bara fuck it!  Eller så känner jag inte, men jag låsas att jag känner så. det blir lite lättare att andas då...
ikväll ska jag bara ta det lungt, ska inte göra ett piss. Har så mkt jag borde göra men jag ooorkar inte.
Nästa helg ska jag supa skallen av mej och glömma bort alla mina bekymmer, hah skit i va jag skrev i mitt alkohol inlägg. dubbel moral eller vaaad ? ne men seriöst, skiter it.
Fredag!
Lördag, ganska dålig bild men jaja! Kmr upp mer bättre bilder en när emelie laddat in sina!
Puss !
Becka

Kommentarer
Postat av: ida ♥

omg rebecka e det din onepiece?

vill ha :<

2011-03-25 @ 21:05:35
URL: http://idaalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0