ångest

Jag vill bara snurra tillbaka tiden,
jag hade flera vägar att välja i mellan, jag valde den sämsta.
Va det för spänningen ?
För att tänja lite på gränserna ?
Jag hade kunnat gjort så mkt annorlunda,
jag hade kunnat skippat det sista glaset,
jag hade kunnat tänkt om,
jag hade kunnat använt mitt huvud.
Men nu, nu finns det inget jag kan göra. Gjort är gjort, man kan inte snurra tillbaka tiden. Nu får jag leva efter mina handlingar och ta konsekvenserna. Om de nu finns en gud, hjälp mej. Gör ett mirakel.
Han var mitt mirakel, jag förstörde allting på en kväll.
Jag kmr aldrig förlåta mej själv, jag sårade den jag älskar mest.
Jag orkar inte sitta och älta det här gång på gång, jag kan inte gör något mer nu. Det är helt hans val jag förstår om han aldrig vill se mej något mer.
//Becka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0