måndag !

Måndag !
Skönt med en ny vecka, vaknade på sjuukt bra humör iaf !
Har liksom känt mej glad hela dagen, friii på nått sätt.
Har iaf mått lite dåligt hela dagen, känt mje kräkig fast ändå inte haha, fettg konstigt. Drog iaf hem efter lunch o tur va väl de. Spydde direkt när jag gick ur tåget, aas äckligt och aa pinsamt ! man va ju inte själv på perongen liksom... men jaja ! Mår iaf bättre nu, de kanske bara va nå som skulle upp liksom ;) hah skönt..
iaf har legat i min säng och pluggat massa, faktikst kommit en bra bit på mitt canada arbete och nästan gjort klart en grej vi har på natur och frilufs grej. Det känns greeeat ! Snat kommer iaf Jonna hit, sköönt. asso jag vet inte va de är, men jag får alltid ångest när jag är själv.. eller inte ångest men de blir liksom jobbigare då. Sällskaps sjuk ?

bilder från i lördags :)







Love//Becka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0