Andra dagen på det nya året!

Hur har 2011 varit för er hittillis?
Jag har haft det super!
Imorgon är det måndag och sista veckan innan skolan börjar igen *suck!*
Så ska ta mig i kragen och plugga skiten ur mig själv, kul? ne..
Sen beställa nya linser, byta en kjol, (jag tror jag har nån störning. Så fort jag ser kläder som ser "små" ut i storleken så tar jag alltid en storlek större än vad jag egentligen har. Och nu blev kjolen as stor den halkar ner hela tiden när den ska vara tight och högmidjad-.- Får ta och byta till minst två storlekar mindre, annars blir det något annat!) gå till bibblan, hinna träffa några, föra över pengar från mitt konto till min farmor och massa annat! Hur ska jag hinna? Det handlar om bra planering I guess!
Sen måste skriva en engelska berättelse och jag har inte ens börjat än-.-
Någon smart som kan komma med lite ideer om vad man kan skriva om??
Det ska vara en "fairytale" för småbarn-.-
Lär ju skriva om en prinsessa iaf. Jag älskar prinssesor!
Påtal om prinsessor,
vaknade ganska sent idag och spenderade "förmiddagen" med att titta på The princess diaries, Underbar film!
Anne Hathaway är en riktigt grym skådis! Gillar alla hennes filmer!
Nu ska jag fixa mina naglar, försöka komma på lite ideer till engelska sagan och sen kolla gossip girl!<3
Måste ringa en vän också kom jag på.. hm aja får göra det nu innan jag glömmer det!
Puss på er!
Tänk vad mycket smink, fina kläder och slingor kan göra:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0