drama Queen

min kväll
Hade film mys med åsa, popconr, grönsaks dipp osv.
Sen mitt i filmen ringde en vän och var väldigt arg så prata massa med henne och sen vart de vääärsta dramat. Jag förstår mej inte på tjejer ! Asso ibland, vad håller vi på med ? Varför kan vi inte bara sköta vårt eget och skita i andras liv ? Varför ska vi bry oss om nåns fula kläder, att någon knullar runt, att någon är bra/dålig i skolan. Jag förstår inte ! Är det avundsjuka eller ett sätt att själv få känna sej själv bättre ? Dont know, båda delarna kanske.
Jag är själv sån där, jag tkr om att prata skit om folk jag inte känner, men det är slut på det nu. Jag vill inte vara en falsk brud, som dom flesta andra. jag vill verkligen ändra på mej !
Det är det som är bra med killar, ungefär hälften av dom jag umgås med är killar kanske mer.. och det sjuka är att jag har nog aldrig blivit sviken av en kill kompis, jag har aldrig fått höra "Viktor snackar skit om dej, han tkr du knullar runt för mkt" osv. Det jag menar är att killar är nog snällare än tjejer, killar är väl mer fysiska medans vi är psykiska. eller vad tror ni ? dom slås medans vi är elak genom att snacka kit, kränka osv. vad tkr ni är värst ?
Lite tankar så där bara.
love// Becka

Kommentarer
Postat av: Amanda Rieem

Äntligen har jag smyckestävlingen i bloggen!

kicka in och delta! Smyckena är jättefina!



Hade gott!



KRAM KRAM

2011-01-05 @ 22:38:04
URL: http://scenbloggen.com/amandarieem

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0