Myskväll med Carro ikväll

hej sweeetiiis !
Vaknade med Oscar imorse, faktiskt så är han väl en av dom jobbigaste och sova med. Ska rulla runt, ha händer, armar jaa allt i ansiktet på en osv. men haha de är väl mysigt ändå !
sen drog han till en polare o jag har bara hållt på mej och fixat mej o såå. Jonna och Persson kom förbi en snabbis oxå. Nu ska jag äta sen ska jag möta en kompis så ska vi hyra film och mysa in my place. Har inte träffats på ett tag så de ska verkligen bli skönt att träffa nån, någon som känner en på riktigt.
Vi två har ju vart kompisar sen barnvagnen, tuvär så har vi haft massa problem. Bråk osv, men vi hittar alltid tillbaka till varandra även om det kan ta en himla tid. Envisa och tjurskalliga båda två!
//Love becka

Kommentarer
Postat av: Sofie

Jätte fin blogg !

Många bloggare undrar ju över vad läsare vill läsa om och jag har en grej jag gärna skulle vilja läsa om ! kärlek :) Så ett inlägg om det skulle vara kul!

Huuuundra kramar !!!!!

2011-01-05 @ 01:27:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0