pojkvännen före kompisar ? hela tiden.

Min dag kunde inte bli värre
Har sååå mkt mensvärk, pms, sen har jag väärdens huvudvärk också. Asso jag vet inte om det är för mkt att berätta det här men jag har verkligen problem när jag har mens, asso det spruuutar ut. eller nästan iaf. Ganska stört, måste liksom käka massa järn tabletter o grejer för att jag får stöörsta järnbristen och grejer.
Sen måste jag sova med två bindor och tampong oxå , hur sjukt ? Så inte vågar jag lägga mej nu heller, då kääänner man liksom hur det rinner. Är det någon som vet om det finns nå tabletter eller nå man kan ta för att blöda mindre ? förutom p-piller. vilket äckel.
Sen kmr det alltid upp massa känslor när jag bara ligger hemma oxå, känner mej så sjukt besviken på en vän, förut var jag bara arg, jag brydde mej knappt men nu är jag ledsen, besviken, jaa ganska trött på henne. Men ändå, jag älskar henne. Vi har vart kompisar så sjukt länge, förstår inte vad hon håller på. Men att alltid vara andra hans val är kul, eller ? Ne. Så ett tips till alla er, när ni skaffar pojkvän, dissa iiiinte era vänner. Shit liksom, killar kmr och går men vänner består ! Det är klart att man inte har lika mkt tid för dina polare när man har pojkvän osv men seriöst, nååågon gång kan man väl som vän få känna sej prioriterad iaf ? Antagligen känner jag det här som mkt värre just nu bara för att jag är på så dåligt humör men aja.
Känner igen mej så sjukt mkt i dom här raderna nu,
Med dig blir jag mindre, som gubben I lådan.
Jag vägrar att inse, du sviker mig alltid.
Jag gräver min grav för dig, jag är en soldat för dig.
Jag tog en kula för dig, och fick en smula tillbaks.

Daniel Adams-Ray- Gubben i lådan <3

Love//Becka

Kommentarer
Postat av: My

SV: Tack så mycket.



Jag har också problem med mensvärk (spyr och sånt) och jag gick till en läkare som skrev ut jättebra värktabletter direkt. Så det skulle jag rekommendera.

2011-01-05 @ 18:04:00
URL: http://stikla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0