Dålig blogg helg

hej fina bloggläsare !
har inte uppdaterat någonting i helgen, förstår om ni saknat mej ! men aa, thats life ! har inte vart hemma någonting och glömde blogg datorn hemma. Har sovit hos pojkvännen hela helgen. amen vi har väl liksom gjort lite allt möjligt.
nu kan man säga att det bara är två dagar kvar i skolan, huuur skönt ? Har antagligen alla planer klara inför nyår oxå, kmr bli heeelt galet !
Idag vaknade jag iaf hemma hos pojkvännen, fixade mej jätte snabbt och åkte över till pappa på "söndags middag". Är skit nojig nu när jag läst om alla stölder med Kissies städerska, det är ju så hemskt!  Vi har också en städerska hemma hos pappa... dick så har inget försvunnit vad jag vet. Men man blir ju ändå lite nojig, man släpper ju ändå in en helt främmande människa i sitt hem.
ikväll ska jag göra lite läxor, sen ska jag och mamma slå på en film och mysa. Typisk söndag kväll !
love//becka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0