god morgon och god jul!

nu drar jag till tåget, möter meli o sen är det jul avslutning! jul avslutningarna på vår gamla skola var såå mysiga så jag hoppas att dom här är lika bra (a)
efter det så ska vi och jonna gå och köpa lite fika och såå. sen blir det hem till mej och vänta på att resten av familjen(viste ni att jag har 5 syskon, dock är inte alla hela) ne men ikväll kmr iaf killarna ! ska bli så kul, dom har ju flyttat hemifrån för längesen så man hinner ju inte se dom så ofta. Det skulle tydligen komma en flickvän oxå, spännande (a)
sen ska jag och Jonna åka ut till henne och ha en riktig myskväll, vi har inte kunnit umgås mkt alls, iaf inte bara vi två så det ska bli mysigt!
nu ska jag springa till tåget... måste bara hitta melis present först... aja tur att man är så snabb ;)
loooove becka ! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0