julafton imorn !

Åh jag dooog när jag såg melis mobil, seriöst huuuur söt ? :O
tänkte berätta lite om kvällen, drog ut för att träffa pojkvännen lite snabbt bara och byta julklappar, kunde inte vänta med att öppna den tills imorn så slet upp den på hemvägen, haha hopplöst nyfiken tjej... vart sååå glad ! var ett jätte fint halsband med en diamant på och två diamant örhängen. Så gulligt av hnm ! <3
sen gick jag hem och klädde granen med familjen, jätte mysigt. Älskar när alla är samlade, man har liksom tid för varandra på julen.
nu ska jag snart sova för imorn blir det tidigt upp! ska möta pojkvännen på stan redan kl 10.. hur ska det gå ? ;s kmr spikat försova mej, så de är lika bra att dejta kudden nu !
jag hoppas ni får en jätte fin natt och morgondag :* (man ska ju va snäll på jul? ;)
Love//becka

Kommentarer
Postat av: evelina

god jul sötungar! <3

2010-12-24 @ 03:23:53
URL: http://lilleve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0