Julafton!

Sjuk vad tiden har gått snabbt... känns som att det var igår man satt i klassrummet fullt med massa människor som man inte kände, helt sjukt att det redan gått en hel termin!
Jag älskar julen jaa, allt som har med julen att göra. Jag blir som ett litet barn igen på julafton, haha sitter här och är verkligen sjuuukt nyfiken på mina julklappar, vill öppna dom nuuuuu !
håller iaf på att fixa mej, har ingen aning om vad jag ska ta på mej. Ska iaf snart ut och träffa pojkvännen en snabbis, såklart så ska jag fira julen med familjen. Julen är ju verkligen en familje tradition och så ska det förbli! ;)
sen blir det hem, äta feeett god julmat, kolla kalle, öppna presenter osv. Love it!
Hoppas ni får en lika bra jul som jag tänker ha.
Love//becka

Kommentarer
Postat av: Nano

Sv ; tack desamma ! :) god jul på dig med ;)

2010-12-24 @ 11:09:18
URL: http://elviranano.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0