"Låtsas jul"

Hej på er!
Tänkte berätta lite om dagen.
Alltså den 24 träffas min familj med släkten och så delar vi ut våra julklappar till dom och dom till oss.
Den 25 brukar vi fira bara inom familjen.
Men iår körde vi på att fira den 23 istället.
Så nu sitter jag här helnöjd med alla mina fina julklappar!
Jag har tagit bilder så ska ladda upp det jag fick senare i promise:D
Kan iaf berätta om en julklapp, som var den bästa så,
EN HELLO KITTY MOBIL!!!
Åh jag är sååå glad!
Jag älskar Hello Kitty och har alltid haft mobil smycken och bakrundsbilder på min mobil med hello kitty.
Så nu när jag har en MOBIL som är DESIGNAD i HK stil asså åååh:D
Måste leta upp en bild på google så ni får se ni kommer dööö!
Här:
VISST ÄR DEN FIIIIN??
Åh ni ska bara veta hur bra den är också!
Headsetet är super mjukt och "öronformat" så hörlurarna sitter verkligen i, man tappar inte dom liksom.
Och ljudet är awesome.
Man hör verkligen basen.
Usch vad fin mobil:D
Känner mig som en riktig bloggerska när jag sitter här i min nya mysdress (Hello Kitty edition ofc!) och messar med min nya och fina mobil:D

Aja puss på er!
Juste fick nyss en jättefin manikyr av min mami.
Nu ska jag plocka upp papper och sånt i mitt rum,
sen ta fram outfiten till imorgon och sen kolla GG like always.

PUSS PUSS<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0