lördag kväll

dagen efter julafton, är alla nöjda med klapparna osv ?
har vart på jätte dåligt humör hela dagen.. vet inte varför ;s har såna dagar ibland. skulle egentligen gått ut med lite kompisar men har varken lust eller ork.
Istället blir det myskväll här hemma med pojkvännen och syskonen.
Nu snart ska jag och min syster laga pizza, jag tycker verkligen inte om pizza som man köper men när man lagar den själv är det alltid jätte gott! Tror inte jag har ätit en pizza ute på typ 3 år ?
lika bra.. bara massa onödiga kalorier ...
Kör på värsta mys outfiten idag, hotpants och stickad tjock tröja. Har inte ens smikat mej idag... men jaja de ska jag fixa snaaaart.
är det någon mer som lite längtar tills efter nyår lite ? Då kan man äntligen börja träna, leva annorlunda på riiiktigt, ska verkligen ta tag i träningen och bli nöjd med mej själv.

ni får ha en toppen kväll sweeetiiis !
love//becka

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack så mycket :)



Lycka till med pizzan ;)

2010-12-25 @ 18:00:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0