Mels här

Cha chaa!
Var nyss ute med brorsan och gjorde värsta snölyktan.
Omg, jag drog på mig fetaste jackan och mössa och luva och allt så att ingen skulle känna igen mig.
Jag var liksom osminkad och så.
Jag har aldrig gått till skolan utan smink sen typ sexan, och kommer nog aldrig att göra det heller.
Iaf så blev lyktan jättefin!
Snart är det jul!!!
Jag har redan köpt en klänning till julafton så det känns underbart!
Brukar alltid vara ute två dar innan jul och leta som en galning efter en ny outfit.
Men nu är det klart iaf!
Mami ska köpa lösnaglar till mig imorn också, det känns bra.
Mina krav är att dom ska vara lagom långa och med glitter på och fransk manikyr.
Hoppas verkligen hon hittar några:)
Puss puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0