nyår

cha chaa !
Jonna drog just, vi träffade iaf en killkompis lite och gick runt lite i det härliga vinter vädret.. ;)
nu är alla planer inför nyår klara ! måste bara beställa hem kläderna osv. Får se om meli följer med oxå, hon kanske skulle på nån annan fest eller va de va (: jaa vi får se helt enkelt ! :D är iaf sjuuuukt taggad ! älskar nyår, nytt år, nya möjligheter ! är det någon gång man ska sätta upp nya mål så är det ju då.
här har ni lite grejer jag tänkte sträva emot
*Bli nyttigare, träna oftare. Ska ha min drömkropp till sommarn!
*Bli oberoende, jag ska sluta sätta upp min lycka på folk. Det är bara dumt och sjukt riskfylt. ensam är stark! Jag menar såklart inte att jag inte ska ha vänner, jag ska bara inte va beroende av någon för att kunna må bra.
*Sköta skolan ! vara där varje dag, varje lektion. jag ska visa alla dom som inte tror på mej att jag kan så mkt mer!
det var väl dom viktigaste, man kan ju alltid försöka hah :)

love//becka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0