Resume av 2010, Melanies version del 2

September, Oktober, November, December:
Började på gymnasiet.
Var så sjukt rädd!
Kändes fel, en ny klass, nya läraren, ny skola, ny kommun.
Minns hur rädd jag var och hur lost man kände sig.
Efter att ha gått en vecka i skolan hände jag min hemma!
Min klass är faktiskt underbar.
Programmet är perfekt och jag trivs så bra! Fick sjuuukt många nya vänner!
Rebecka började mitt program sen i slutet på september.
Är så glad att hon gjorde det,
vi blev riktigt bra vänner!
Jag vet inte hur jag ska sammanfatta delen med "D".
Men jag kan säga såhär att,
han var någon jag älskade av hela mitt hjärta.
Som har bettyt så sjukt mycket under alla år.
Vi fick typ.. ihop det? under nån vecka.
Det var kul,
ovant och det kändes perfekt den kvällen när vi stod där ute.
Men saker förändras.
Det blev aldrig något.
Något som vi båda stod för.
Som sagt, han har funnits i mitt liv i många många år.
Nu har vi båda sett att, det går inte att vara tillsammans på ett TILLSAMMANS sätt.
Och kompisar funkar inte heller riktigt.
Så, nu kommer ett nytt år och jag behöver släppa taget helt, inte bara halvt som jag gjort de andra åren.
Nu är det dags att gå vidare.
Men still, Du betyder mycket.
Och jag vet att its time to say goodbye.
Men dt betyder inte,
att om något skulle hända så finns jag här,
och lyssnar.
Min fina farmor fyllde år.
Tack farmor för ännu ett underbart år med dig.
Jag älskar dig.
Och som jag alltid brukar säga:
Du är den bästa farmorn man kan ha.
Och du svarar alltid:
Hahah inte så svårt, du har ju bara en farmor.
Men tro mig när jag säger det,
jag älskar dig verkligen och är så stolt över dig för den du är.
TACK för allt!!









Kort sagt,
så har jag haft ett riktigt bra år.
Trots att mycket negativt också hänt.

Men jag är ändå glad över att ett år gått.
Tackar gud för allt bra som skett.
Tackar också mina vänner och min familj för ännu ett år.

Hoppas nu på att mitt nästa år blir ännu bättre än 2010.
Hoppas att jag får vara med folk jag tycker om mycket.
Hoppas att mina nyårMÅL inte löften, uppfylls.. Jag vill ha MÅL ska jag ska försöka UPPFYLLA!
Jag vill gå ner i vikt.
Vill trivas på stranden i sommar.
Inte känna  mig malplacerad.
Ska höja mitt självförtroende.
Vill förhoppningsvis hitta min prins.

VILL ÖNSKA ER ALLA ETT TOPPEN ÅR!
Hoppas ni får det underbart,
ett riktigt bra år med mycket skratt, kärlek och lycka!
Lyckoönskninar till er alla läsare från


Melanie!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0