fredagsmys

denna fredagen va inte riktigt som vanliga fredagar som brukar bestå av parteeeeey. men menar vi måste ju oxå ta de lungt ibland.
har i alla fall haft en såå bra dag! åkte först in till stan med meli, jonna, vicky och patrik. vi tog tåget... shit vad mkt folk det var.. nästan lite äckligt.
sen gick vi i alla fall och åt, mums! sen följde meli bby med mej och fixa håret och sen tog vi taxin hem. är faktikst jätte trött så ska nog nästan sova snart, ska ringa min vän i avesta först :*
tänkte att det kunde vara kul att få lite mer fakta om en av era favorit bloggare...
så nu kör vi "10 saker ni inte viste om mej"
*Många ser mej som väldigt dryg och bitchig men när man väl lär känna mej så är jag jätte gullig, om jag tycker om dej förstås.
*Jag har alltid älskat djur! det var en nyhet va? har alltid haft massa djur runt omkring mej.
*Jag har haft en riiiktig fjortis period, skrattar lika mycket varje gång jag ser bilderna... haha söt jag va :D
*Jag älskar alla mina vänner, skulle göra allt för dom. fuck the rest !
*Jag är väldigt lat av mej, åker helst taxi vart jag än ska...
*Jag älskar att fixa håret och sminka mej, det är det som får mej att gå upp på morgonen, så kul!
*Jag är jätte mörkrädd... hatar att sova själv!
*Jag blir skit arg när folk kollar snett på mej men älskar att kolla snett på andra biiitches !
*Jag har bott själv men klarade inte av det. mamma gris *hihi*
*Jag älskar nästan alltid mitt liv men när jag har pms är det så att jag lika bra kunde dö! en riktig börda blir jag då.

Kommentarer
Postat av: A

Snygg bild!

2010-11-28 @ 19:18:56
URL: http://http:/saraochalvahar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0