1 Januari 2011

Ligger i sängen, helt sluuut asso !
men innan jag ska sova tänkte jag berätta lite om min dag för den som är intresserad
Vaknade iaf runt 1 kanske av att pojkvännen började röra på sej alldeles för mkt, myste lite o sen gick vi upp och hjälpte patrik och Hampus att städa. herregud vilken bra vän jag är ! Lärde mej att skura, haha de är ju faktiskt ganska kul.
sen drog jag och O(aaah nu har ni första bokstaven där;) och köpte frukost. Så käkade vi hemma hos patrik o så. Sen tog vi faktiskt tåget hem.
sen dess har jag egentligen inte gjort nåt speciellt, duschat hahah ! de va behövligt, kände mej super ofräsch.
imorn ska jag träffa mina biitches Jonna o Persson en snabbis. Sen ska jag nog på bio, änglagård 3 med "O" och Edward. någon som sett den ? bra/dålig?
Love//Becka

Kommentarer
Postat av: mmautildah

Fin blogg :)

vad gör du?

kraam

2011-01-02 @ 14:09:19
URL: http://mmautildah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0