mardrömmar

Godmorgon ! eller ? Vaknade av en mardröm, kmr ihåg den nästan exakt. Tror jag drömde om precis aaallt jag är rädd för, drömde att jag vart våldtagen, att jonna, meli (och så va de nån till kompis som jag inte kmr ihåg) vart instängda och torterade jag jag kunde inte göra någonting, så drömde jag att en kille tände eld på mej,att det bran överallt, sen kom det massa ormar osv. Helt sjukt, vaknade av att jag låg och skrek, har aldrig hänt förut ! riktigt hemskt.
har iaf ett grymt låt tips, haha har blivit helt looost i denna låt asso !
Magnus Weiedeskog - somna bredvid dig.

Och jag vet, jag vet
Att jag inte fungerar utan dig
Men jag vet, ja jag vet
Att allting kommer ordna sig
Om jag får somna brevid dig

men nu ska jag fixa lite frukost och kolla om mamma kommit hem från gävle än, skriver mer sen!
Love//Becka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0