Mitt nyår

Hej !
Jag ska väl precis göra som alla andra och skriva att jag är sååå bakis, men nehej ! det är jag minsann inte. Hur det nu gick till? sjukt skönt iaf !
Natten var galen...
Här har vi lite av dom grejerna som hände som jag kmr ihåg
*Min pojkvän råka slå sönder en glasruta in till tågstationen så vi fick springa därifrån
*Jag rökte. Jag tycker det är fult med tjejer som röker, ne fyy inte röka.
*Jag låg inne på donken på golvet och aa.. låg där ? ;s
*Jag ringde upp en gammal kille som absolut inte är bra för mej, VARFÖR GJORDE JAG DET ?
*Jag däckade i badkaret med Jonna.. typ så där 5 ggr ?
*Jag hade otroooligt bra sex, nyårs sex. haha ne skoja ;) eller?
*Jag raggade med alla brudar på festen. Varför blir det alltid så? jag blir typ lebb på fyllan...
*Jag grät, alla grät. Vet inte vad som hände men plötsligt vart alla as deprimerade. Dock varande det inte länge.. men ändå? ;s
*Jag lyckades göra slut på 500 kr, vet verkligen inte hur. Donken är det ända jag minns att jag köpt
*Jag träffa på lite randoms killar ute, sjukt trevliga snubbar! Där stod vi länge o drack öl o klaga på att tågen inte gick osv.
Men framför allt, jag hade en otroligt trevlig nyårs natt!  Och att få vakna upp första dagen på det nya året brevid min pojkvän, mjoo de bara kändes så sjukt bra.
Nu hoppas jag på ett underbart år 2011 !

Love //Becka


myspys




Becka däcka... hah





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0