Morgon promenad

Godmorgon!
vakande imorse av att solen sken, ååh vad glad jag vart. Slängde i mej frukosten lite snabbt o sen gick jag ut med ipoden i högsta hugg :D riiiktigt skönt !
Vart väldigt sugen på att rida igen lite random, man kanske skulle ta en tur till torö och hälsa på hästarna, var ett tag sen pga mörkret och all snö. Men hur som helst så kändes detta som en riktigt bra start på dagen. Nu ska jag hoppa in i duschen o sååå, raka benen osv. Sen blire att fixa sej för ikväll då jag ska till älvsjö på fest! Ska ringa Oscar o försöka övertala hnm att komma med oxå...
men jaja, skriver mer sen !
Här är en bild på mej och Hubbe från förra vintern, red hnm väldigt mycket förut.
Puuuuuss //Becka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0