Nu, promenad !

Ska snart gå ut och träffa en vän så tänkte uppdatera en liten snabbis först !
har inte gjort någonting idag, har mest känt för att lega hemma och dega liksom. så de har verkligen vart skönt.
Sen är det ju snö storm ute oxå... så liksom att gå ut kändes inte så lockande. men nu ska man ut i snön o vandra ändå, haha fattar inte att jag går me på de.. men jaja ! :)
Imorn ska jag på hemma fest hos en kompis i Älvsjö, lärde föresten känna henne på nyår. Jätte gullig tjej :*
så jag och oscar ska till älvsjö mitt på dagen nån gång, möta upp Edward, stoffe o patrik o sen resten hemma hos henne, sen kööör vi !
Är jätte taggad, hahah (a)
men ni får ha en jätte fin kväll allesammans !
Puuuuss //Becka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0