varför depp musik ?

Varför ?
Varför blir det alltid så, att när man är ledsen sitter man bara o lyssnar på deppig musik så att allt blir myyycket värre. På nåt sätt känns de skönt, meen de hjälper än ju verkligen inte. Egentligen borde man ju sitta o lyssna på typ värdens uppåt låtar men aa... På nåt sätt så känns de liksom som att en låt verkligen kan representera vad man själv känner, så man slipper tänka själv. Det känns som att man inte är ensam.
dom här raderna förklarar iaf precis hur jag känner asso jag saknar hnm så mkt... asso på riktigt, jag vet inte va jag gör om de inte löser sej.
Jag älskar dig så, och vägrar kan inte förstå
för jag hoppas ändå att det till slut ska bli vi två
Har tappat kraft och luft
förlorat allt mitt förnuft
för att kunna förstå att det lär aldrig bli vi två





Love// Becka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0